środa, 1 kwietnia 2015

SnK Tribute Game + Ogłoszenie!

SnK-Tribute Game!

Dzisiejszy wpis będzie o grze "Attack on Titan-Tribute Game". Gry, na podstawie sławnego anime całkiem za darmo!
Gra ta nie jest dopracowana względem grafiki, aczkolwiek wciągająca.
Tak samo jak w anime, po prostu wybieramy sobie postać i musimy zabić wszystkie tytany, które chcą zabić nas.
Spróbuję znaleźć menu główne:
Małe, wybaczcie! Innego nie mogłam znaleźć.  W menu mamy różne zakładki. Możemy się zalogować, stworzyć nowa grę samemu, lub zaprosić przyjaciół na rozgrywkę Multiplayer!


Grafika dla Sene:

Kiedy odkryłam tą grę, od razu skojarzyły mi się postacie Chibi- malutkie, słodkie postacie mangi.  Nie lubię słodkich rzeczy,, ale ta grafika mi do gustu przypadła.

Postacie:

Dla mnie jest za mało postaci! Jest tylko:
-Mikasa
-Levi
-Armin
-Marco
-Jean
-Eren
-Titan_Eren
-Perta
-Sasha

Za mało! Ja bym dodała jeszcze:
-Erwina
-Connie'go
-Annie *human*
-Ymir
-Christa

Miejmy nadzieję, że dodadzą jak gra się rozwinie te postacie :)


Odczucia:

Nie no, frajdę zapewnia! Jest jeszcze tyle dodatków! Jest np. mod, że można walczyć z Annie Tytanem!



OGŁOSZENIE!

Macie mój email: SzalonaOtaku@onet.pl
Przesyłajcie na niego swoje rysunki-najładniejsze pokażę na tym blogu i dam rozgłos wybranej osobie na mich innych blogach! To dobry sposób na zyskanie trochę fejmu i chcących wybić się osób :)

~Senezaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz