niedziela, 5 kwietnia 2015

Wesołej Wielkanocy- Konkurs!

Tutaj Senezaki :)

Dzisiejszy post będzie dłuższy, a wiec na początku:

Ogłaszam konkurs! 

Proszę namalować swoją ulubioną postać z anime, podpisaną jej imieniem i nazwiskiem oraz nazwą anime, wysłać ich zdjęcia na e-mail " SzalonaOtaku@onet.pl " , a rysunki które najbardziej mi się spodobają:
 
•Rozgłoszę autora rysunku na innych blogach
•Porozmawiam z fejmami (mam kontakty) żeby także rozgłosili
•Wstawię rysunek na tego bloga
•Własnoręcznie namaluję obrazek, podpiszę i albo wyślę na e-maila tej osobie, albo jak będzie chciała wyślę pod adres domu! :)

Konkurs trwa do końca maja! Macie dużo czasu na namalowanie :)

W następnym poście postaram się coś namalować, lecz nie obiecuję :)

A teraz przejdźmy do tematu:

Vocaloid!

Są to synetyzatory głosu. Jeśli źle napisałam, wybaczcie xD Często osoby mylą je z postaciami z anime, przez co popełniają mały, ale ważny błąd.
Vocaloidów jest naprawdę dużo, ale ja wymienię te najsławniejsze:

1. Hatsune Miku-atryubut: odmiana cebulki, często błędnie kojarzona z porem
2.Megurine Luka- atryubut: Tuńczyk, ale często pokazywana także z pejczem lub fletem

3. Rin&Len Kagamine-atrybut: Rin-pomarańcza,walec drogowy; Len-banan, kot-lustrzane odbicia

4..Kaito- atrybut:lody, jest on kojarzony z Meiko, także Vocaloidem bo to z nią zaśpiewał pierwszą piosenkę
5. Meiko-atrybut: Sake, jednakże nie spotkałam jej jeszcze w przedstawieniu pijanej :D
6. Gumi;Megpoid-atrybut:marchewka, zaśpiewała kiedyś piosenkę o koreańskiej grze Elsword, w którą gram :3
7. Kamui Gakupo-atrybut: bakłażan, odwieczny wróg Luki, często śpiewa niestety, zboczone piosenki;


Są tez znane Utauidy, też nie wiem czy dobrze napisałam, (xD) które są stworzone w programie przez fanów. Program ten mam na komputerze.
Najbardziej znanym Utaoidem jest Kasane Teto:
Jej atrybutem jest bagietka francuska xD

~To tyle! PAAA! XD

~Senezaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz