sobota, 28 marca 2015

Top 10 ulubionych postaci!

Elo! Dziś będzie moje Top 10 ulubionych postaci!

Zacznę od numeru 10 :) Napiszcie w komentarzach,jaką WY macie listę! :P

10. Yukimura Kusunoki-Haganai

Jak się nie da lubić tego Trapa? Chyba nawet dopiero w 2 sezonie, dowiadujemy się, ze to dziewczyna! A ona o tym nawet nie wiedziała xD

9. Sasha Braus-Attack on Titan

Kobieta z żarciem. Uwielbia jeść, co ją upodabnia do mnie. Boshe,ona jest taka śmieszna! Uwielbiam ją, tak,by była w Top, ale w pierwszej 5 nie będzie :/ Wybacz,Sasha! :)

8. Taiga Aisaka-ToraDora!

Tsundere. Uwielbiam jej miny! Ta niziutka dziewczyna jest po prostu świetna xD

7.Yui-Angel Beats!

Pomimo, iż nienawidz e różu, a ona ma różowe włosy, to ją bardzo lubię. Jest straszną optymistką-każdy pesymista gdy ją widzi,ucieka, bo boi się, że po rozmowie z nią straci swą pesymistyczność... ;-;

6.Kobato Hanato-Kobato!


Jezu... ona jest piękna! Ta jej naiwność mnie przeraża ;-;


5.Eren JaEger-Attack on Titan


W anime to go przewyższa tylko Levi. Ogólnie, naprawdę go lubię. Umila anime *Sene wie że o jest głównym bohaterem xD*

4. Misaki Mei-Another

Podoba mi się jej mistyczność. I ta opaska na oko dodaje klimatu! Ah, jak ja lubię horrory :3

3. Ciel Phantomhive-Kuroshitsuji


Lubie anime "średniowieczne". Ta postać wpasowała mi się w gusta, lecz o wiele lepiej by było, gdyby się w końcu zaczął śmiać! x/

2. L- Death Note

Jego wyraz oczu jest bardzo poręczny. Gdy tak na kogoś spojrzę, ludzie uciekają. Ciekawe czemu..?


1.  Levi-Attack on Titan


Hahahha xD Tak, wiem że to dupek,lecz za to go lubię xD Nie, to nie żart ;-; Naprawdę ma 1 miejsce xD Nie no, teraz wszystkie fanki Erevi *Paringu yaoi-shonen ai~ErenxLevi* krzyczą, ze niby ja tez jestem xD

No, to koniec! A wy jaką macie listę postaci? Piszcie! :3
Ask-Senezaki

~Senezaki-Chan♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz