czwartek, 26 marca 2015

PRO-MANGI-Czyli co Sene będzie czytać

Ziemnioki, dziś powiem wam,jakie mangi będę czytać na rok 2015 :)

Kilka mang mnie poważnie zainteresowało, zastanawiam się, czy na mangardenie nie kupić paczuszki :)

No ale zaczynajmy-przede wszystkim...

1. Atak Tytanów
Anime oglądnęłam, więc czas na mangę. Trzy tomiki mam, to 4-muszę kupić! Cóż, okładka zachęca, ładne, i to bardzo,wykonanie. Mało mam mang od studia J.P.F więc mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie :)

2. Kobato!
Cóż, kreska dla mnie jest piękna! Sama Kobato zachwyca swą urodą. Bardzo się cieszę, że będę mogła czytać o cudeńko! Mam nadzieję, że w 3 tomie się nie zawiodę :)

3.HaGaNai

Drugi tom jest, ale znaleźć nie mogłam xD 1 tomik się przyjemnie czytało, lecz niedociągnięc troszeczkę. Jednak daję tej mandze szansę, bo jeszcze może trafić w moje gusta.

4.Uzumaki
Kreseczka piękna, pasuje mi. Lecz nie,nie wiem nawet, o co chodzi w tej mandze. Chyba horror-nie wiem. Słyszałam pochwały, więc spróbuję.  Lecz pisać kłamstw nie bedę- kompletnie nie wiem, o czym będę czytać...



Trochę mało, bo wszystkich nie mogę wymienić, lecz konkretnie :)

~SeneZaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz